>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Tuesday, November 3, 2009

MejaKu, KerjaKu, OpisKu....

....MejaKu, KerjaKu, OpisKu....
setiap yang berkerja pasti akan mengaitkan semua perkara diatas...sama cam aku...so kt sini aku just nk tunjuk untuk tontonan umum situasi kt my meja keje...sedikit sebanyak hasil keje ku sehari-hari...n suasana diopis ku....


ni lah komputer ku...kat desktop background aku letak pict papa n Raisya..hemm..sebagai pembakar semangat dan pemberi ilham kt aku untuk bekerja setiap hari pabila duduk n buka komputer setiap hari...

ni plak..keadaan mejaku..sungguh berselerak...n keje yang ku kira cukup banyak...

ni adalah pamplet yang ku terima dari kementerian untuk diedarkan keseluruh pelusuk kampus kesihatan ni....hemm..mmg banyak sgt2...ada lebih kurang 500 keping.....

hemm...sebut pasal kerja..hemm..walaupun aku dibidang IT n dijawatan IT..tp kerja sama saje ngn kerani n bahagian pentadbiran...semua aku sapu bersih...dari draf..taip surat..hantar surat masuk 'pigion hole'..n fotostat per2 surat pun aku buat...hemmm..buat edaran..terima sumbangan/derma...buat sistem...smpaikan sahkan maklumat yg dh dimasukkan kerani pn aku buat..walaupun sume 2 org yg lebih tinggi pangkatnyer..hemm..bos ar kiranyer cz aku xblh buat pengesahan sume 2 cz bukan bawah bidang kuasa aku.....hemm..pening gak kan...tp nk buat cmner..aku ni just org bawahan yg hanya terima arahan....

tgk..sume 2 surat2 yg nk kna aku settle kn..byk giler kn...penat tau..

hemm...walaupn kerja yg bertimbun..aku stay boleh ber-blog...untuk release tension jerrrr...xblh terlalu tumpu sgt kt kerja...nant blur plak jadiknyer...


ni ler suasana kt my opis..masing2 sibuk ngn kerja yg bertimbun2...ngn lambakan fail atas meja masing2...hemm.susana yg aku kira agak berserabut...tp 2 ler kenyataanya suasana kerja kt opis ku....

sorry ler pada sesape yg sudi membaca post ni..sungguh membosankan n xmemberi pengajaran pn kt korang semua..hehehe..aku letak post ni utk mengisi masa yg aku rasa agak free sekarang niii.....

No comments:

Post a Comment