>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Wednesday, July 28, 2010

Aku Dilanda Kerisauan...

huhuhu...aku baru jer habis pening n sakit otak tang keje...hemm..ingt abis pk sal keje xde la yg memeningkan kepala lg..adoi...byk sungguh cubaan yg Engkau berikan pada hambaMu ini...aku redha...aku tau Kau menyayangiKu dengan memberi pelbagai dugaan ini...



huhuhu..korang mesti tertanya2 kn pesal aku duk pening...huhu..actually sal my Raisya la...hemm..sal babysitter dia...hemm..katanya mula2 time puasa hingga raya xnk jaga my raisya,,...so aku ok jelh lgpn my hubby pn xkeje kn..per salahnya mnjimatkn duit yg ada utk raya ni...xdela nk kena kuar utk bbysitter utk raya kn...pas2...bbysitternya ckp abis bulan 7 xnk jaga dah...nk strt rehat dah..hemm...aku agak karget arrr ckit...hemm..yele..puasa xlg kn..tp aku cool kn diri ni ckp ok jer...hemm..tp last2...semalam punya citer...dia ckp xnk jaga terus dh pasni..adoi la...cm nk nagis pn ada mula2 dengan...mana aku nk cari bbysitter lain...hubby aku ckp nk suh MIL jaga...aku per lg..bangkang 100% la...xnk la bg anak duk jauh dr kita...huhu..yele...kita blk keje penat2 arap ada anak blh la menghilangkn penat n tension otak...dh la bdgt akan lari...mana xnyer...asyik2 nk blk tgk anak...

huhuh...so ni tgh pening pk hal ni....xtau la cmner..per2 pn...smpai raya ni mintk2 hubby aku akan jaga lg anak...pas2 la plak...bkn per tkt2 my hubby dpt keje kn...dia pn byk urusan itu ini..bila jaga anak..susah nk gerak la kn...huhuhuhu...moga allah permudahkan segalanya..cm mula2 raisya ngn babysitter 2..kitorg xcr bbysitter tp dia cr kita...hope kali ni pn cm2 gak..ada yg sudi menawarkn diri....

opsss...lupa nk bgtau...hemm..blog shop aku telah diupdate dgn cd2 yang terdapat di kedai kami....jom terjah kesana n dapatkn cd2 dgn tawaran2 yg best2...jom

Mrs.Khusairi Shop



1 comment:

  1. hu3...kesian lisa..nnti ema try tanya ma ema kot2 ada pengasuh yg ok k??

    ReplyDelete