>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Thursday, April 29, 2010

CITER RAISYA 11 bulan

dah lama xbuat entry sal My bb Raisya kn...hemm..bulan 5 ni dh masuk 1thn dah my bb Raisya..kejap jer rasa...isk.isk...masa berjalan dengan begitu pantas...

hemm..byk perkembangan positif yg berlaku n yg telah raisya berjaya laksanakan...
hemm..dh blh jalan jauh..siap pusing2 lagi tau..best jer tgk bb kecik dh blh jln..rasa cm semalam baru melahirklan anak mama ni..dh besar pn sekarang yek..dh blh main kejer pn ngn Raisya...wah terujanyer...
hemm...raisya pn dh boleh main panjat tangga n katil tau...isk..cm xcaya jer...mula2 tu xperasan gak sbb kt umah xde la lepas dia kt tangga wlpn umah aku aku ada 2 anak tangga...hemm..aku perasan dia blh panjat tangga time p umah tok sedara/pak sedara aku ar..letak kt bawah jer.uikk..dh naik 4 anak tangga..lor..masa bila la plak pandai naik tangga ni..hihihi...kejap jer dia blaja kn..syukur...perubahan yg agak memberangsangkan..mama harap raisya akan sentiasa membanggakan mama n sentiasa dengan perubahan yg positif..
perlagi ekk..raisya blh buat......hemmm..
ha'a..raisya dh blh tepuk tangan,,bila ckp tepuk tangan dh blh tepuk pn...lagi satu dh boleh buat joget2 n nari2..isk..isk..budak ni...blaja dr mana ni...bila dgr jer lagu mula ler buat gedik2 cm menari...cute jer tgk..hiihi...korang bayangkn sendiri la ekk...

hemm...ni aku xtau blh xupload pict kt sini yg sempat aku snap bila raisya dh 11 bln ni..sbb ari2 xblh kn...hemm..kn aku dh ckp..mmg xdpt upload...jeng..jeng..xtau mana silapnyer...huhuhu..sakit hatiiii

1 comment:

  1. slm,

    eb nk mtk emel add boleh?... eb nk invite msk blog sbb terpaksa privatisekan... sori yer sshkan... tq..

    abbyal_bakri@yahoo.com

    ReplyDelete