>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Monday, April 12, 2010

Dah Abis Kursus BTN

akhirnya berakhir sudah kursus BTN..sangat2 la best walaupn sesetngah program xdpt aku join akibat masalah kesihatan...huhuhu...agak terkilan gak arrr..tp aku xh paksa diri takut makin teruk...susah diri sndiri n org lain lak..

penat!!!??

mmg penat tp selepas keluar aje dr kem...time dlm kem...sikit pn xterasa..perasaan seronok menguasai kan...di samping teman2 baru yang sentiasa bersemangat membuat diri yg penat n letih hilang ngn keletah2 mereka...syok..syok...n sgt2 syok....huuhuhu

hemmm..reaksi raisya bila tgk aku...huhuhu...sib baik dia nk lg p kt mama dia tp cm xmesra sgt ar.hehehe.aku pn rasa lain jer...dh tinggal lama kn..mesti kita akan rasa lain bila jmpa kan..tp semua ok alhamdulillah...but my raisya nmpk terlalu rapat ngn my hubby n neneknya la.huhuh..ngn aku xnk sgt ar..xper..slow2 kn..dia nk biasakan diri mulakn...

hemm...hari ni aku xp keje..disebabkab keletihan melampau...heheeheh...esok aku akan kembali ke pekerjaan asal ku...caiyok..caiyok..


No comments:

Post a Comment