>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Monday, March 15, 2010

Berat badan Raisya turun arr...

Go to fullsize image
Sungguh merisaukan bila pk sal berat badan Raisya...makin lama makin kurang...mcm mana ni...huhu...nk kata aku ni mls nk bg makan kt anakk..huhuhu...aku xde la sekejam 2...
hari ni...p klinik...gara2 Raisya batuk xhenti2 sejak semlm..bangun pagi tadi siap muntah2 lagi..mmg terpaksa kna p klinik..p cek..doktor kata biasa2 jer...bkn per takut H1N1 kn...hemm...tp xde kaitan cz aku xp travelling pn...so xrisau sgt..mintak jauhhhh...
hemm...before kuar bilik doktor...dia tnya berat si Raisya...hemm..aku ngn slamber jawab xtau ar..dh lama xtimbang...hehehe..biasa la...aku ni jenis sgt2 rajin p klinik..klu xde untuk inject n sakit demam...xde makna aku nk p lepak2 kt klinik 2...hihih...
sambung bab berat Raisya...hemm..disebabkan jawapan aku yg agak xberbaloi2 2...so doktor suruh timbang..hemm..korang tau brp berat my Raisya...agak terkezut gak arr...7.5kg ajer...huhuhu...byk ngn yg turun...my sebab demam teruk hari 2...n sbb my Raisya ni dh nk jalan kn...so...xyah risau ar kn...yg penting dia sihat walafiat hendaknya.....
amin...



No comments:

Post a Comment