>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Wednesday, March 3, 2010

sayu hati ku...

semalam before balik sempat gak menyinggah kt blog org..hemm..terpandang satu blog dengan title Buat Anakku Yasmin Nabila...dalam hati berkata..mcm best je blog ni...tajuk blog pn dh best...entry2 pn mesti best...so pas2 buka blog...baca entry mula2 lu...owh...kesiannya...terharunya...sungguh hebat wanita ini....baca 2-3 entry ajer...hemm...tgk jam dh kul 5...my hubby lak xsmpai lagi...mana ni...so tutup komputer la dulu cz my computer ni yg selalu hang bila ptg2 nk tutupnya...huhuu...klu lmbt tutup kna tunggu lama lak klu my hubby datang...
hemm...pagi ni masuk opis buka komputer cm biasa n buka tenet pn cm biasa...so sambung baca blog semalam...hemm..jalan2 ke entry lama ar..nk tau per punca anak dia cm2...nk tau dr lahir cm 2 ke..atau selepas lahir..sayunya hati ni duk baca blog ni...nangis sorang2..klu k.su ada ni sure di gelak kt aku...pehal lak budak ni suka sangat nangis..keh..keh...(aku ni slalu nangis kt opis if ada prblem) sayu aku tgk muka yasmin nabila...comel sangat2 n putih gebu tp Allah telah menduga kedua ibubapanya dengan ketidak sempurnaannya....penah terpk..cmner la klu sume ni berlaku kt aku..adakah aku xsesabar n xsekuat wanita itu?!!ya..Allah Engkau Maha Kaya dan Maha Berkuasa dengan segala yang Engkau ciptakan...

per2 pn aku doakan semoga nabila akan jd lebih baik n akan sentiasa dapat mengembirakan ibubapanya....n buat ibunya..moga diberi kekuatan dan kesabaran untuk menghadapi masa2 hadapan...amin...


1 comment:

  1. Salam kenal,

    org kate org yg mudah menanges nie hatinyer lembut.. baguslah macam tu.. mudah rase tersentuh dengan sesuatu yg menyentuh hati..

    ReplyDelete