>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Sunday, December 19, 2010

Bila mama Emoooo...

mama agak tension minggu lepas n fikiran mama pn agak xmenentu mayb sebab mama nk period kot..hemm...macam perasaan ada...sedih..rindu...sayu..mcm2 feeling yg xbest ar...feeling yg best xde la plak bila time nk period...n mama mmg xsuka ngn perasaan 2...huhuhu...

hemm..entah la..tp mama nk kongsi kn ngan teman2 mama...time minggu lepas merupakan minggu emo mama...tetiba plak teringat si dia..hemm...sapa si dia..huhuhu...my XBF tau...entah la kenapa..tetiba dia dtg menjelma dlm fikiran mama..kata org bila kita tetiba teringat kt seseorg pasti dia pn tgh ingt kt kita jugak..hemm..entah la...dia ingt kt mama x..tp bg mama itu semua dh xpenting cz cuma teringat kisah2 lama ngn dia jer...tetiba rasa cm nk bandingkan bahagianya mama ngn si dia n mama n mr papa...mama tau mr papa mama ni mmg xromantik cm dia..xfokus n ambil berat cm dia..agak kurang mempamerkan kasih sayang dia kt mama...smpai satu tahap mama blh rasa cm cemburu jer bila kasih sayang my papa lebih pd my raisya...huhu..apa jenis perasaan la...kdg teringin nk kembali ngn si dia..isk..isk..hantu setan mana la dtg mengusik n buat mama pk sejauh 2..astagfirullahalazim.....moga dijauhkan....

hemm..tp bila dipk kan kembali hubungan mama n papa...mmg mama rasa kurang something..cz papa jenis yg susah nk kongsi apa2 ngn dia..cz mama tau n korang pn tau kn..p'puan nk laki yg boleh mendengar sedikit sebanyak masalah n kongsi everything ngn pasangan..tp bagi mama..my papa xdpt kasi mama yg 2 semua...frust n sedih pn ada...kadang smpai terpk nk je p jumpa kaunseling kt pejabat agama nun..bkn nk cerai ke apa..nk suh ada yg dgr masalah mama..cz mama tau mmg mama xlh nk kongsi everthing ngn papa n dia selalu xfokus bila mama nk luahkan something kt dia...
"ya'allah berikanlah pada hambamu ini kekuatan & kesabaran dalam menghadapi liku2 yang penuh ranjau ini...hambamu ini buntu dalam memikirkan jalan penyelesaian atas kesulitan yang dihadapi ini...hanya padamu hamba memohon & hanya padamu hamba berserah...amin...."

No comments:

Post a Comment