>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Monday, December 20, 2010

EXAM LAGI

alahai esok exam lagi utk perkhidmatan...bila la mama nk lulus exam ni...dh boring p exam...bila dh 2 kali xlulus..rasa cm malu kt diri sendiri pn ada...hadoi...apa nk jd la ngn mama ni...study xfokus...jawab exam pn xfokus...skrg ni lak mama tgh blur jer nk jawab exam esok..nk study pn cm xtau nk study per..Ya'Allah bantula hamba mu ini...tenangkanlah fikiran ku..permudahkan segala urusan ku...amin...
ha'a..cm my raisya la peel ku skrg..tergaru2..terbelek2 nota ni,,,xtau mana nk fokus dlu...hadoi....hope blh la jawab n soalan pn harap senang la dr yg lepas2...moga akan ada rezeki utk anak2 ku nant..huhuhu...

hemm.selagi aku xlulus exam ni selagi 2 la aku xkn cnfrm..so harap sgt lulus exam ni...aku nk cari umah sndiri biila dh cnfrm..2 la satu2nya hajat hati aku utk kesenangan aku n family...moga tercapailah hasrat ku ni...sempena jugak ngn tahun baru yg bakal tiba....

No comments:

Post a Comment