>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Sunday, May 15, 2011

Hujung minggu yang xbest..hangin satu badan

huhhuhu..entah nape xtau la..hujung minggu patut utk rilek2 tapi mama...ya'allah..sungguh besar dugaan mu...hemm..pesal mama ckp cm2...hemm..yelah..dh la mr papa xde...cik raisya lak buat hal mcm2...ya'allah...kenapa la kau buat cik Raisya ni berperangai cmni...ingt cuti2 ni dpt la rehat minda..tp mmg xdpt la...mama pun hangin jer ngn karenah mcm2 dia 2..asyik nak ngamuk jer..pas2 buat keje hentah ape2...asal xdpt benda yang nk main lempar sana..baling sini...xkira la benda hape dpn mata dia...mmg sah2 jd mangsa...klu semua benda 2 hidup mama cnfrm bertempiaran lari benda2 2 semua...punah ranah abis...adus...mama cm nk pitam...hari jumaat mama leh sabar lg tp bila hari sabtu dia buat perangai sama...hemm..mmg mama xlh nk sabar ar...tangan asyik nk naik jer...yg xtahan klu naik tangan dia nangis puas hati je mma rasa sbb pas nangis dia xbuat sangat perangai...tp bila xnangis..lagi la mama hangin..cm geram nape dia xnangis..xsakit ke mama buat cm2..huhuhu..kes dera ni (ala pukul2 manja..pukul mengajar..xde lebam2 pn si cik raisya 2..abis2 dia sendiri buat lebam..jatuh situ jatuh sini..biasala..menganas sgt..padam muka..tp dh nangis mama gak pujuk...huhuhu..mak mana xsayang anak oiii...
yang paling mama xtahan bila xtdo sehari suntuk..adoi..pesal la budak ni...pesal xnak tdo..bebudak bila xcukup tido sah2 la mmg menyusahkan kita...asyik nk mengamuk mcm2 la..2 yg jd cm2 perangainya...asyik buat keje yg blh buat kita marah tau...hemm..ari jumaat si raisya 2 tdo kul 630 ko..kul 830 bangun kesnya mak teh dia bukak lampu la plak..tp sebelum nk tdo mmg super mcm2 la perangainya...huhuh..myb sebab ari jumaat mama sabar byk ckit..xngamuk..abis2 melalak marah kt dia jer...pastu ari sabtu aka semlm arrrr..tdo kul 5 ptg bangun kul6..2 pn smbil2 makan kueh badak..blh lak terlelap..myb kueh badak 2 liat sgt...so ralit n bawa ke tdo..klux..rasanya xtdo lagi gak..huhuhu...my sis ckp sib baik ada kueh badak...buat ubat suh dia tdo..hahhaha...ada ke sebab cm2..keh.keh...dh mmg sah2 budak 2 ngantuk la kn..pastu dah bangun myb xcukup tdo pas saing hari menganas super2 kuat...so mlm buat pasal lg..kejap masuk bilik kejap kuar..kejap masuk..kejap  kuar..mama lak sibuk nk buat kueh..ingt xde la masalah ngn dia..hemm..hampeh..last2 naik tangan..n mulut mama sah2 xlh diam...membebel...myb sbb ni la buat kita kaum pompuan kuat membebel..tahap kesabaran dh terlampau kuat last2 kuar kot mulut lepas perasaan yg duk sabar sblm ni (atau mama ni mmg jenis membebel kot)...last si raisya xnk ngn mama sbb mamanya ni kuat sgt bising2 n asyik nk naik tangan jer..n mama pn dh xlayan dia...tup2 baik ngn mak tehnya...sib baik ada my sis..klux..duk terjelempuk tepi dinding la si raisya 2..ada mama kisah...sape suh wt perangai..dh slow talk xnk dengar...buat hard talk pn xnk dgr...naik tangan pn xnk dgr..mmg sah2 la dia nk buat perangai kot...cmna la nk dpt adik klu duk berperangai cmni....huhuhu

budak yg dh nak masuk umur baru
muka merajuk..buat2 layan tv lak ni...

ps: ke sebab dia nak masuk umur baru..hemm.ada kemungkinan kot...