>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Monday, January 24, 2011

lelaki lg ramai laaa...


hari sabtu lepas mama tetiba rajin nengok tv1..seyes..time 2 isu agak best..hemm..klu sesaper yg tgk pasti tau isu yg dibincangkan oleh zamzarina...isunya sal dimana jodohku...

pas2 kuar la isu sal lelaki & pompuan..seyes...kita sekarang ni lelaki lagi ramai la...iaitu 14juta lebih adalah kaum lelaki n wanita lak 13juta lebih...hemm..lebih 1 juta dr kaum pompuan 2...so mama isu kaum pompuan lagi ramai..heran lak mama...kemana kaum lelaki n asyik2 lelaki yg nk kawin lebih mesti isu sal nk bela kaum wanita yg lagi ramai..tp kesimpulannya mmg xde pn..lelaki yg ramai...huhuhu..sebenarnya kita kekurangan kaum lelaki yg betul2 berguna n sesuai untuk jd suami...hemm..kemana yg lain???..korang pk sendirila...kebanyakkan kaum lelaki memenuhkan bilik2 penjara la...huhuhu..2 yg buat kita kekurangan kaum lelaki..hihihi...

mcm pelik je kn mama kuarkan isu ni..sbnrnya mama just nk kongsi jer apa yg mama tau dr menonton tv 2...

1 comment:

  1. aku dengar ceramah ust kazim:

    1. jantan memang ramai
    2. lelaki yang sedikit
    3. pernah tengok musang berjanggut?? p.ramlee cari perempuan, bukan betina kerana betina ramai.. perempuan sedikit..

    ReplyDelete