>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Tuesday, December 8, 2009

Ragam Raisya n Papa..

Raisya n papanyer mcm xblh dipisahkan ajer...klu xde salah sorang mesti akan sunyi...si Raisya lak..bila xnmpk si papanyer pasti jer cm nk mengamuk..nk nangis..huhuhu...sangat rapat mereka ni...kenkadang aku ni agak cemburu gak bila tgk 2 beranak ni..huhuhu..yele..si Raisya 2 xbrp nk duk sgt ngn aku ni..asyik nk panjat n main ngn si papanyer ajer..hemm..tp kenkadang rasa ok gak..hehehe...xde ler rasa berat sangat aku ni..nk buat keje pn senang ckit...xde ler cm sesetengah org 2..smpai xlh nk berenggang lgsg ngn si ibunya..smpai nk buat keje pn susah...huhuhu..tp Raisya ni ok ler gak klu papanyer xde kejap..dia paham..time papa solat..p kedai ker...hemm..klu lama xtau ar plak..hehehe..cz xpenah tinggal lama pn...plg lama pn 1jam...xsempat nk mengamuk sgt ar...abis2 mengamuk aku tidurkan dia..hahaha..aku ni sungguh xpandai melayan budak2 kecik...hihihi..opss...nk taux...rupa si Raisya 2 sebijik cm papanyer cuma papanye gelap jer..hehehe...tiap kali jupe org mesti org akan tegur cm2..hua..hua...iras rupa aku lak lgsg xde..biasa ler...bapa borek anak rintik..kemana tumpahnyer kuah klu xke nasi...uik...berperibahasa lak aku ni..mengigau aper...hehehe..
so korang layan ler pict2 yg aku upload kt bawah ni...ok...semua ceria jer bila duk ngn papanyer...melainkan klu baru bangun tido...


No comments:

Post a Comment