>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Monday, July 11, 2011

Cuti xbest langsung arrrr

semalam mama cuti..hemm...terpaksa ambik el walaupun hati ni nak je p keje cz ada urusan yang perlu diselesaikan...tapi sebab mr papa xkasi mama p keje so terpaksala ambil EL..sib baik bos xbanyak songeh...huhuhu...
hemm..bukan pe pn papa suh cuti...sebabnya papa nk baiki ranger yang duk tersadai dekat 4-5bulan ar...pastu kes papa mabuk2...gara2 tipu mama nk p candat...ha'a...hambik ko...lain kali tipu lagi bini & mak ko...kn dah kena...padam muka...kita tanya ckp nk g bandar la...nk g mancing kolam la...last2 balik mabuk2...sape yg susah...bini ko ni la jugak yang susahnya...nk kena gosok +urut+sapu minyak ubat segala...huhuh..geram 2 xyah nk cakap la...huhuhu..hangin je satu badan....time sebelum balik bukan main lagi cakap nk bawak raisya p klinik la...nk g suntik la..nk p mintak ubat cacing la...last2 mama tersadai kt umah MIL sehari suntuk x p mana2...hemm..geram yang amat..klu tau cmni mls nk balik umah MIL...better cuti kt kb jer...bangun tdo pn umah sendiri...huhuhu....
hemm..sory ye kawan2 entry hangin ckit..kes xpuashati ngn cuti ar...smlm pn xkesampaian gak nk bawak raisya p klinik..adusss..risau dh 7bulan lewat utk suntikan terakhir...kesnya mr papa la salah..bukan mama yg salah...langsung xpk hal anak...ni ikut dia nk p s.alam malam ni...hemm..habis pe lagi..sekali lg la mama hangin...bg ceramah skali terus sepi...huhuhu..bukan nk lawan suami tp bila dh melampau2 xpk anak bini ni dh melebih2 kn..dh la kita xreti nk bawak kete..ditinggalkan cm2...sdgkan anak perlukan semua rawatan 2...dh cacingan si raisya 2...asyik sakit perut je...patut umur 1thn lebih ag kena bagi ubat cacing ni x...abaikan je...klu mama ni blh bawak sndiri kete xde nk minta2 ngn papa..xde nk bebel2 kt papa...xde risau2 ni...hemm..ni kita xblh p mana2...duk melenguk je kt umah.tunggu org bawak jer...he,mm...geram2...adussss....arini dtg keje pn cm nk hangin je semcm kes semalam...suka2 hati dia je...mcm xde anak bini gayanya...uih..klu cmni la perangainya mmg patut xtmbh anak lagi takat ni...kot2 tmbh anak ada je yg terbai lebih dr raisya...kita je duk susah ati bab anak..dia duk senang2 hati nun di s.alam...

hokey la kwan2..kesimpulannya cuti kali ni rasa nk ngamuk jer...huhuhu...xbest xbest n xbest....