>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Wednesday, July 27, 2011

Takziah buat Pak Sedara Mr Hubby



ari Ahad lepas mama halfday...sbb mr hubby mama blk...so budget nk balik ke Sg.Tong....hemm..bertolak la kami n slmt sampai jam 4 petang...huhuhu...rilek2 n layan ikan selayang aka ikan sardin segar celup tepung ngn MIL & PIL...huhuhu..masyukkk..pastu layan2 la plak durin 3-4 biji + pulut= pulut durian..keh..keh..masyuk..masyuk...dah setle semua after solat isyak...masa utk kami berehat la plak dh seharian duk asyik makan jer kn...huhuhu,...so tetiba MIL dpt panggil dr adiknya aka mak sedara hubby...uikkk..xsempat nk angkat la plak cz xingt letak hp...just dgr bunyi jer...so MIL buat selamba je la dlu..pastu dlm 10 minit camtu lak dapt panggilan lak...kali ni dr anak sedara MIL aka cousin hubby..MIL angkat ngn penuh debaran cz cm dpt rasa benda xbrp enak didgr akan berlaku (mil ckp dh seminggu asyik berkelip mata kanan cm nk jd per2 je..tp buat xtau la sbb katanya mls nk percaya benda2 cm2..) so tetiba dgr MIL cakap innalillahiwaina ilaihirajiun.....(cam2 ke eja kot rumi)..ko kami yang mendengar ni dgn xsabar nk tau sape yg ditimpa kesusahan 2...tup2 MIL cakap anak adiknya aka cousin hubby yang sakit jantung ari2 meninggal...so pastu kami per lagi dh susah nk tdo...MIL ape lagi klu boleh nk terus p P.Puteh...tp PIL larang n suh call tnya bila nk tanam...lgpn klu pegi mlm pn nk buat ape..dh la dia nk tanam umah keluarga belah mak sedara..so keputusannya kami bertolak sesudah subuh esoknya...

so mama mlm 2 jugak msg kat bos ckp mama nk EL tapi bos lak xrequest...adusss..sudah cmna ni...hemm..kena jugak la sbb nanti pe kata pak sedara hubby lak...huhuhu..serba salah dh la opis sibuk ngn ISO..bos pn dgr kata cm benggang sbb mama xdtg time 2...stress xde org nk tolong dia katanya..huhuhu..so sorry bos...ada yang lebih penting dr bos ar...huhuhu...

ni pict arwah...time ni brp bulan enth..tp dh lama la simpan...

per2 pn takziah mama ucapkan buat pak sedara hubby aka ayah Mohamad Siddiq Baihaqi..kejap je dapat merasa hidup...umur sebaya raisya je....tapi if dia hidup pn mmg sesempurna insan lain...myb Allah kasih padanya n keluarganya yang xnak susahkan mereka semua....Allah Maha Mengetahui akan segala kejadianNya...

p/s: tgk mak dia pn sedih tp blh tahan sebab dah ada penawar yg lain(dah ada adik baru)..xde rasa kehilangan sgt kot tgk gaya cuma cm dia terkilan cz xbawak arwah p hospital awal2...arwah demam 4-5 hari katanya tp xteruk la.klu bawak hospital cnfrm doktor masuk wayar dlm tekat nk sedut kahak n mcm2 ag...kesian katanya nk bawak...sakit anaknya...hemm.lgpun just demam biasa..klu teruk katanya mulut jd biru tp ni x..cuma dia heran sbb bagi ubat demam ok kejap jer...pastu berlarutan lagi...sampai ke akhir nyawanya...katanya nmpk cm dia nk nafas sekat2 pastu habis cm2 je..sedih gak dengar..mama pn xleh dgr cm2 menitis gak la...