>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Wednesday, October 28, 2009

Aku Yang Tengah MenGila Ngan "Contest"

hua..hua...sungguh gila aku rasa ngn diri aku skrg...hemm..mana xnyer...sume contest nk masuk..hihihi...
hemmm...bkn per..aku ni sesajer jer nk masuk dpt ke x lantak ar...sume 2 kn rezeki dariNya...
hemm...so dlm byk2 contest arap2 ada gak ler yg sangkut...huhuhu..xder le frust klu xdpt....aku ok jer...hemm...xpayah ler aku nk letak pict kt sini...korang sume blh nmpk sume contest2 yang aku join...hemm..gempak..gempak sumenyer...hehehe..bkn aku ni gila sgt kt hadiah2 utk pemenang 2..cuma gila nk join jer..hehehe..klu dpt best gak kan...yg 2 xpayah ckp ar kn...sume nak...hemm..okla...aku ni merapu jer pepagi niii...nk bagi semangat nk buat keje sbnrnya....hemm..nk mula keje nk kna ada semangat ckit baru syok nk bekerja kn...ok le kengkawan...cauuu...

No comments:

Post a Comment