>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Wednesday, October 7, 2009

New Style

ari ni aku mengenakan style tudung yg berbeza utk ke pejabat...agak xmenyenangkan n sangat berserabut...hemm..tp sampai bila aku nk stay with old style...so kna try n try..zaman sentiasa berubah...

wah sungguh tidak lawa...n xsempurna...tapi kena buat-buat cam sempurna lahhh...biasa ler 2nd trial..hehehe..so x expert ler cam sesetgh yg dh biasa pakai shawl niii..

rupaku yang ku kira buat2 konfidem...hehe..tp dlm hati..sungguh xkompidem nk p keje...

aku di pejabat....pe komen kawan-kawan...ada nmpk perubahan x?


ni last pict aku nk paparkan...

aku harap selepas ini akan diberi semangat n sokongan dari kengkawan ku utk buat aku terus mencuba style2 yang baru untuk menampakkan aku lebih bergaya & mengekalkan imej muslimah serta lebih bersemangat utk bekerja...

No comments:

Post a Comment