>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Thursday, October 8, 2009

Raya..raya...raya at PPSP

Bersempena menyambut bulan syawal yang mulia dan indah ini...office ku buat majlis sambutannyer bagi meraikan semua staf-staf di bahagian Pentadbiran PPSP USM...sungguh meriah...dari pagi masing sibuk dengan aktiviti mengemas dan menghidang...termasuk aku yang sentiasa buat-buat sibuk walaupun xler sibuk sgt..hahahaha..

ni kitorg tgh potong buah nenas n mangga utuk buat colek buah..tp yang potong just 2 org jer..
yg lain interframe jerr...tp nmpk sungguh meriah kn...

macam-macam ragam n karenah staf2 di opis ku ni...sungguh ceria...hemm..tahun ni aku meSponserkan diri membawa desert yg sungguh enak...(Triffle)...bkn per...sejak menyertai pasukan di USM ni aku xpenah pn mensponser apa2 makanan tiap kali ada jamuan atau majlis...isk..isk..sungguh tidak elok ku rasakan...so tahun ni ku dengan rela hati menyediakan desert tersebut...wah...sungguh memberangsangkan...xsampai 1jam sume dah licin...isk..sungguh ku xmenyangka...hehehehe...
ni dia desert yang aku sponser..menarik hatikan...

aneka desert yang ada..syok...sume individu tertentu yang sponser...
ni pun sama...best kan..meriahkan...

majlis yang aku kira agak meriah dengan makanan n pengunjung yang datang xputus2...sehingga org yang kena buat bahagian tambah2 lauk pn keletihan..sungguh kasihan...kepenatan...aku just makan jer..malas ar nk ambik bahagian bab2 menambah lauk2 yang kurang ni..hihihi..biasa ler aku kn agak pemalas...hihihi...tau makan n tgk org angkat jer..
antara makanan yang wajib bila ada jamuan raya..biskut raya...
ni plak soto...meriah tau untuk isinyer...n rasa yang sangat2 sedap...puas hati..

ni plak ketupat palas..ada 2 variasi...ketupat daging n lemak...
ni plak lauk untuk nasi dagang....gulai ayam n gulai ikan tongkol...

No comments:

Post a Comment