>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Tuesday, October 13, 2009

Suasana hari raya...

ha...ni aku upload lagi gmbar2 yang sempat disnap di majlis hari raya PPSP...untuk tatapan pengunjung sekalian...


ha..ni koleksi anak2 dara kt my opis...cun melecun sume....hemm...dah xramai yang tinggal..yang lain sume dh jd mak dara dah..hua..hua..


























ha..ni antara bodyguard2 kat opis aku...hemm..ramai gak ar..masing2 bergaya sakan bila majlis raya niii...tp nk introduce ckit ar kt sini...yg pict berdua yg baju putih n coklat 2...hemm..org paling besar kt sini...bkn body yg besar tau...tp jawatannyer...kira bos kitorg kt sini arr...mcmana?hensem x bos kitorg..hehehe




















































ha..yang ni lak..kaum hawa kt opis aku..hemm..sume cun2...termasuk aku..uik..angkat bakul sndiri lak...tp sume dh jd mak budak ar...cuma gambar 4org kt atas 2 jer yg still anak dara lagi..hihihi...nmpk best kn..jgn jeles yer....

hemm..kat bawah ni aku gmbr2 yang lain2 lak..tp sume masa raya...byk koleksi...so nk kongsi kt teman ar...meriah sungguh raya tahun ni...aku lak xde mslh kn raya tahun ni..xmcm thn lepas...kemeriahan xterasa sgt cz tengah mabuk mengandung..huhuhuhu...

















hemm..kerja bergotong royong....wah..wah...jarang2 jumpa dizaman sekarang kan...walaupn katering tp kitorg stay amalkan konsep gotong royong...untuk mengeratkan silatulrahim sesama staf...

No comments:

Post a Comment