>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Thursday, October 29, 2009

mikylayna's giveaway

Contest lagiiiii..aku pn nk join contest niii....

haa..kali ni contest di anjurkan oleh Mikylayna....hemm...kt bawah ni aku letakkan entry nyer...





hemm..banyak2 design hairclip kt blog Mikylayna..yang kat atas 2 yg plg aku suka...hemm...nampak CUTE, COMEL, CUN, INDAH sgt2 n sungguh UNIK...i like yellow n black...hemm..susah nak cari design cm2 kt kedai 2.....hemm...lg satu sal dia hand made kn...wah..aku sungguh bangga bila ada org yg kreatif cmni...hemm..aku minat gak nk buat cm mikylayna ni..tp xde bakat ar..hahaha...hemmm...klu ikutkan mikylayna suruh pilih satu yg kita paling suka kan..tp sbb sume cantik2..aku jd rambang mataa...ni blum tgk live...hehehe..





hadiah nya...

1. 4 hairclips baru + 1 hairclip lama
2. 2 hairclips baru + 1 hairclip lama
3. 1 hairclips baru + 1 hairclip lama

* hairclips baru yg dlm gambar
* hairclips mengikut pilihan hati anda

cara nya...

1. terbuka kpd followers mikylayna shj... yg belum tu cpt2la follow ye... letakkan mikylayna dlm blog list anda
2. buat entry mengenai mikylayna's giveaway
3. nyatakan apa yg anda lihat menarik tentang koleksi mikylayna dan pilih satu hairclip yg paling anda rasa comel sgt (kalau anda menang,clip ni akan mnjadi milik anda)
4. jgn lupa tinggalkan link & email anda di sini

* boleh gunakan gambar2 dr koleksi mikylayna utk entry anda

giveaway ini akan ditutup pada 12.00 tengahari, Sabtu, 7 Nov 2009

1 comment: