>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Wednesday, October 14, 2009

bungkusan...

ari isnin(12/10/2009)...xku sangka-sangka...satu bungkusan yang ku kira agak istimewa telah diterima..opss...bukan untuk aku..tp my Raisya lerr...hemm.aku agak excited cz ia dibungkus dengan cantik n kotak yang dikira agak besar jugak..walaupn aku tahu siapa pengirimnya(my friend-AZNI)...bungkusan tu aku alamatkan kt umah tok sedara raisya...cz kt sini 2 ler alamat yang ku kira boleh dipercayai akan sampai...hehehe...biasa ler tinggal kt tempat baru..xconfidem je nk kasi alamat umah aku 2....

sampai jer kt umah..aku lak yang terover excited..hihihi..bkn per..nk tau bnda apa yg dihantar oleh kawan aku 2 utk anak dara aku ni...

ni ha kotak nyer...besar ar jugak..tp apa isinyer ekk...

tararrrrr...ada sepasang baju color oren n duit raya....tq auntie Azni cz ingt kt Raisya

ha..ni aku view kasi jelas ckit bajunyer...hemm..tp Raisya xlh pakai lg skrg..nant dah besar2 ckit baru muat n ok...hihihihi...

hemm...tp buat tkawan2 lain yang telah menghadiahkan Raisya dengan mcm2 jenis benda n baju terutama Cik Aswa n Cik Siti...aku nk ucap time kasih ler banyak2 kerana ingat kt Raisya..hehehe...aku rasa terharu gak ler bila kawan2 sudi datang kt umah mentua aku yang jauh dr umah korang n bawak hadiah besar2 n best2 sume time aku berpantang ari 2...ingat gak ekk korang kt aku n Raisya..hihihi..opppsss..lupa lak...ni kan anak sedara angkat pertama korang kn....hihihi...uik...camner lh jd anak sedara angkat lak...hahahaha..ape2 la..

No comments:

Post a Comment