>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Tuesday, October 6, 2009

Aku Yang Pemalas...

Hua..hua...malasnye aku nk menaip...hemm...tp dh mmg keje aku ni mengadap komputer tiap2 hari..so terpaksa ler...hemm..at least pagi ni aku dh settle taip satu surat untuk diedarkan kt jabatan (PPSP)...so kira ok ler dr xbuat langsung keje..hihihi..


ha..ni dia surat2 yg aku kna taip...sblm siap utk sain kna draf lu..takut2 ada yg salah utk kita edar kt jabatan..keje mesti kemas...tul tak..hihi

ha..ni ler meja kerja ku..wah!!sungguh semak n berserabut...mcm otak aku yg selalu berserabut ngn pelbagai perkara..hua..hua...hidup ku yang sungguh memenatkan dan memeningkan...tp aku bersyukur kerna tak diduga dengan perkara2 yang lebih berat...

hemm...hari ni aku sungguh sedih n terkilan..huhuhu..unit aku kna NCR (Nonconformity) oleh juruaudit dalaman kat sini...wlpun aku telah berusaha sedaya upaya...tp diorg tetap nk cari salah unit aku...xper la..sekurang-kurangnya aku telah belajar perkara baru...xblh main2 bab2 rekod n dokumen....aku akan berusaha sehabisnya untuk audit yang akan datang especially utk audit SIRIM nant..insyaallah...aku akan jd pekerja yg rajin..xnk dah malas2..menyusahkan diri sndiri di masa akan datang..hehehe...

pengajarannya...jgn malas-malas ye kawan2..

No comments:

Post a Comment