>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

**Perihal Raisya**

Lilypie Kids Birthday tickers

PengikutKu...

Tuesday, October 6, 2009

KAmi Di Hujung Minggu...

Seperti minggu2 yang lepas...aku n my hubby n my raisya akan pulang ke terengganu tiap2 hari khamis...tp memandangkan ahad n isnin yg lepas aku bercuti...so aku sepakat ngn my hubby xnak balik n just nk melepak kt umah n jalan2 di bandar kota bharu ni jer..percaya atau tak..kami bertiga xpernah xbalik ke trg tiap kali cuti so ni 1st time kami cuti bertiga..hehehe..sungguh menyeronokkan n terasa privacy nya bersama my family...hari minggu yang BEST..

hari jumaat..pagi2 lagi aku bangun awal...n seperti biasa raisya akan turut sama bangun awal..huhuhu..tapi memang best n berbeza coz xder ler terkejar2 nk bersiap p kerja...hahaha..lepak2 sambil menikmati teh pagi n makan cucur bilis..wah..sungguh enak..cz sudah lama tak menikamatinya n tak membuatnye disebabkan kami selalu cuti di trg...di trg...semua sarapan pagi my mentua yg uruskan aku just makan jer..hehe..syok gak cm2..hihihi..


ha..ni raisya kt umah..hemm..dah boleh meniarap...tp jenis malas ckit nk usaha..huhuhu...suka pict ni..nmpk comel...kat bawah ni lagi pict raisya yang comel tu..


ehh..dah pandai senyum bila tgk kamera ekk...cakk..cakk..



hemm...pas boring2 lepak kt umah..hemm..si Papa Raisya ni rajin lak mengajak nk kuar ambik angin luar..huhuhu..1st destinasinyer...lapangan terbang sultan yahya petra (rasa aku ler 2 namanyer..hehe..xcek ar.. )kt pengkalan chepa 2...hemm..sampai2 sana kul 6..huhuhu..ramai giler org lepak kt sana...mcm2 ragam manusia dpt tgk...yg duk dating...datang ngn adik2...dtg ngn mak ayah...n makcik n pakcik pn ada yg duk dating nmpk sungguh bahagia..hope aku nant pun camtu..wlpn tua stay dating...hihihi..
hemm...duk melayan angin yg best kt situ sempat gak aku snap pict Raisya n Papa nye..


uik..tgk per 2 Papa N Raisya..sepesen jer tgk 2 beranak ni..hehe..biasa ler anak papa kn...


ha..ni baru betul..fokus kt kamera...


Rupa Raisya yg happy bila dibawa keluar...dia xtdo xper jnji dpt jln2 n tgk org...


Raisya n Papa tgh main2...aku lak duk melayan perasaan sorg sambil duk snap pict diorg...sungguh tenang...




ha..ni aku snap sndiri..hehe..

hemm..dah lama kt situ kapal terbang xturun gak..so kami putus kan utk balik...hemm..tp my hubby xde ler plak direct blk umah...kitorg pusing2 bandar kota bharu..yg aku rasa hari 2 xde ler sesibuk sgt n xsejem spt biasa waktu org kerja..pusing2 habis 1 bndr..my hubby tetiba singgah p tesco yg org kata famous ar kt sini...tp aku xde ler plak nk snap pict tesco yg besar n kwsn sekelilingnya yg blum complete siap sepenuhnya...bkn pe..susah..Raisya tdo ler plak...xper la kn...hemm..dh singgah sana..ape lagi memborong la..tp aku dh bdgt xnk beli byk brg..hemm...bdgt aku kali ni menjadi..hihihi...beli 3 jer brg kt situ...hehehe..klu x mesti 1 troli penuh..kua..kua...ala..aku dh memborong ler sehari sebelumnya...hihihi..just beli brg yang tertinggal dlm list jer...hihihi..

kami balik n sampai umah lebih kurang kul 8 n masih sempat utk solat maghrib...wah sungguh indah hari jumaat ini...

No comments:

Post a Comment