>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Sunday, March 20, 2011

Dalam Dilema

mama sekarang ni mmg sgt2 dalam dilema bila en suami terima call dr en.spupunya 2 hari lalu..n en.suami pn dh beri kata putus...alahai cmna ni..mampukah mama berdikari sendiri tanpa dia disisi...mama dalam dilema sgt2 sekarang ni walaupun benda 2 mungkin berlaku sebulan lagi...mama rasa mcm sgt2 takut la...huhuhu...kdg rasa cm nk nangis pn ada bila pk2...
"ya Allah permudahkan segala urusan kami, berikanlah kami jalan yang terbaik dalam menyelesaikan segala permasalahan kami ini, kuatkanlah semangat kami dalam menghadapi masa-masa yang akan mendatang dan semoga segala keputusan yang kami buat ini adalah sebaik2 keputusan untuk kami sekeluarga. Amin"

hemm..korang nak tau pe isu di sini...hemmm..meh mama nk story ckit...huhuhu
sebenarnya en.suami nk terima tawaran sepupunya utk keje balik kt tempat keje lamanya..hemm..offer gaji yg dia dapat pn agak lumayan la jugak..cuma kami terpaksa berjauhan..n yang sangat mama dilema bila pk hal nk p balik keje la..dh la mama ni xde lesen...xreti langsung  nk drive or nk bawak moto..xde lesen 2 rasanya xbesaar sgt kes nya cz umah ngn tmpt keje xlalu jalan besar pn..n tersgt2 dekat la tmpt keje..cuma klu nk g jalan kaki cm agak penat la n boleh buat mama berpeluh dlu nk smapai opis..time balik xkisah bab peluh sbb dh abis keje kn...badan nk bau cm kambing pn xde org kisah kan sbb kita nk balik umah kita n leh terus mandi tp bila pg g keje bau pn dh cm kambing 2 mmg satu isu n masalah besar la kan...huihuhu...2 satu dilema...lagi satu dilema bila pk bab anak...hemm..en.suami nk je letak umah MIL n mama lak sorg2 kt sini..hemm..sorg ke..xkot sbb dgr citer my sister nk dtg keje sini n duk ngn mama...tp mana blh mama tahan cm2..dh la en.suami xde..anak pn xde..rasanya ada je mama buat banjir kt umah...kes kerinduan...isk..xnak la...baik mama bersusah ngn anak..sekurang2nya kita tau erti berkeluarga...huhuhu..so mama stay ngn keputusan xnk tinggal ngn MIL cuma en suami sgt2 xsetuju ngn keputusan mama 2...alahai tlg la paham perasaan mama en.suami ku...

hemm...lg buat mama dilema bila en,suami kata nk blk ganu je..xnk balik ganu cz katanya buat pe blk kelatan anak kn duk ganu...alahai terkesima mama kejap..sampai hati papa xingt kt mama...2 lum lg g sana...baru je duk berkira2...cmna ni..mama risau...sedih...n mcm2 la rasa sekarang ni...huhuhuhu...