>

**Kami**

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

PengikutKu...

Thursday, March 24, 2011

Sakit Pinggan

dah 3-4 hari mama asyik sakit pinggang yang amat...aduh...kdg rasa cm pinggang ni nak patah jer...huhu..sgt2 sakit...nk kata mama period..baru je pas period...ke ada per2 ni..adoi..risau la...seingat mama sakit pinggang canggini time period n time pregnant...hemm..xlogik la mama pregnant sbb xsampai seminggu lagi pas period...isk..byk sungguh persoalan bermain kt hati ni...
kecik2 dulu penah gak mama sakit pinggang gini...tp time 2 kes kencing kotor...tp semua membengkak...ni xde bengkak kt mana2..kencing pn color xberubah pn..cm biasa...ke sebab mama stress mcm2 penyakit yg datang...hemm..entah la..susah nk jangka sebab benda dalaman kan...huhuhu...
satu lagi masalah mama skrg ni...myb sebab sakit pinggang yang melampau kot...so effect sistem dalaman kita...hemm..segan  nk ckp lak..huhu..tp better kongsikan...tul x...hemm..ni ha...mama alami keputihan yg agak teruk la...tp mmg xde pk lain..sbb start sakit pinggang keputihan pn byk..ada gak dulu mama baca bab wanita ni...org kata klu kita keletihan atau stress boleh buat keputihan byk gak...sgt2 xselesa la...huhuhu

mama yg sentiasa buat cool bila bersama raisya...